perjantai 20. lokakuuta 2017

Jedem das Seine Elisa

Jep,

itsellä näin ammattikalastajana ja mikroyrittäjänä on ollut periaatteena, että jos jotain on sovittu tai suunniteltu, niin sen pitämiseksi tehdään kaikki mahdollinen ja tarvittaessa vielä vähän enemmänkin. Sehän on kunnia-asia, että työt tehdään mahdollisimman hyvin ja sopimukset pidetään.

Tätä taustaa vasten irtisanoin joku aika sitten firman puhelinliittymän, joka oli Elisalta.

Tähän oli alunperin kaksi syytä.

1. Elisan 4G verkko ei toimi 30 km päässä Jyväskylästä.

Tässä kohtaa on korrektia muistuttaa, että olen tilannut Elisalta 4G liittymän.

2. Valittaessani liittymän huonosta toiminnasta (edes 3G ei aina toimi), saan kehoituksen pystyttää omalla kustannuksellani lisäantennin. Lisäksi innostutaan viisastelemaan, että "liittymähän on mobiili"!

Kuin pisteenä iin päälle koko puhelin on toista vuorokautta Pohjoisessa täysin pimeänä.

Ei tällaisesta venkoilusta ja huonosta palvelusta kukaan halua maksaa mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti